Saturday, December 20, 2014

Love Actually


Φέτος μου έδωσαν  νωρίς δώρο για τα Χριστούγεννα  την ταινία  Love Actually μαζί με ένα κουτί σοκολατακια  lacta καρδούλες.  Άραγε σημαίνει κάτι ? θα την δω μονή μου ή με παρέα ?  Πάντως τα σοκολατακια  θα τα τσακίσω μονή μου . Με τις σοκολάτες νοιώθω σαν εκείνα τα μικρά  παιδια που πας να τους πάρεις το παιχνίδι από το χέρι και λένε δικό μου… δικό μου…

Η ταινία είναι πολύ καλή και επίσης γιορτινή .  Την έχω δει όταν πρωτοβγήκε στο σινεμά νομίζω Χριστούγεννα του 2003 ηταν. Γενικά δεν μου αρέσουν τα ρομαντικά έργα  αλλά αύτη εδώ είναι αστεία περισσότερο από ρομαντική. Ασχολείται με 8 ζευγάρια που μέσα στο μηνά του Δεκέμβρη ανακαλύπτουν κάτι για το ερώτα και τις σχέσεις . Το καστ τις ταινία είναι τέλειος all star  από βρετανούς ηθοποιούς  όπως ο Hugh Grant , Liam Neeson , Colin Firth, Alan Rickman . Διαδραματίζετε στο Λονδίνο πριν και μετά από τις γιορτές.


Το soundtrack της ταινίας είναι εξαιρετικό . Oταν βγήκε και για αρκετές εβδομάδες κράτησε την θέση 40 στα US Billboard. Από το  soundtrack αγαπημένο μου κομμάτι ειναι  Too lost in you   των Sugarbabes


No comments:

Post a Comment