Thursday, February 18, 2010

Η Ινγκα, ο Αντι και η Βαρκελωνη



Ένας ανεκπλήρωτος έρωτας. Δεν βγάλατε μια φώτο μαζί . …όποτε σας έβαλα εγώ μαζί. Κρίμα που δεν το σκέφτηκα να σας φέρω ακόμα πιο κοντά… ίσως στο μέλλον
Αυτό είναι για σένα τσαρπίνογαργαλιαρη Αντί-χριστέ.

Σε ευχαριστώ που η φώτο σου με ενέπνευσε για το επόμενο φωτομοντάζ που πολύ θα ήθελα να το κάνω σε καμβά με την άδεια σου φυσικά. Παλιά χρησιμοποιούσα κείμενα από εφημερίδες και τηλεφωνικούς καταλόγους στα έργα μου.



Το κείμενο είναι από ένα site που βρήκα sto SAMPLE CHEAT SHEET: SEXY WORDS.. τις εχω κανει γκρουπ και την εχω βαλει για φοντο. Αμα το κανω σε καμβα θα είναι πολύ διαφορετικο το κειμενο και η ολη οψη του. Ελπιζω να σου αρεσει και να μη σε εχω προσβαλη . Αυτά… όποιος θέλει να γίνει το επόμενο Θύμα μου ξέρει που να με βρει... η εγώ θα σε βρω ...... και θα το κανω post με την άδεια σου φυσικά.

4 comments:

  1. Χαχαχαχαχα!

    Είσαι τρελή! Αλλά μ' αρέσεις!

    Λοιπόν! Θέλεις να σου ποζάρω γυμνός και να κάνεις το πορτρέτο μου; Θέλω όμως να βγαίνουν ηλιαχτίδες από τις άκρες των δαχτύλων μου και λέιζερ φώτα από τις κόρες των ματιών μου για να τονίσουμε το ένθεο της ύπαρξής μου! Γίνεται;

    Αν ναι, στην επόμενή μου άνοδο εν Αθήναις, θα κλείσουμε μίτινγκ! :)

    (Και εννοείται ότι δεν προσβλήθει, για τέτοιον μ' έκοψες;)

    ReplyDelete
  2. @Αnti-Christos Είμαι, είμαι και πολύ μάλιστα…..
    Αν έχεις τα κότσια να το κάνεις γιατί όχι… πολύ το πρότειναν λίγοι το έκαναν…
    Ου λαλα…. Τελεία ιδεαααααα… αναμενε… αα εσενα πρεπει να σε κανω παρεα
    Αστυρευτη πηγη εμπνευσης εισαι…
    … έρχεσαι και Αθηνά εεε …. Ενδιαφέρον
    Όχι δεν σε έκοψα για τέτοιο… αλλά καλύπτω τα νώτα μου κάλος κακός....

    ReplyDelete
  3. Α! Και θέλω να βγαίνουν ηλιαχτίδες και από την άκρη του πέους μου. Τώρα αν θα είναι σηκωμένο ή μαρουλιασμένο δεν ξέρω. Θα εξαρτηθεί απ' τη ζωγράφο!! χαχαχα! :)

    (αστειεύομαι, ε;! Μη μου παρεξηγηθείς!)

    ReplyDelete
  4. @Anti-Christos
    Κοιτά να δεις που εγώ σκέπτομαι αυτό που σκέπτεσαι πριν το σκεφτείς… κοιτά ….

    ReplyDelete