Wednesday, March 17, 2010

Κατά Βάθος Ξανθιά

Γενικά με το κομπιούτερ είμαι τέλειος άσχετη. Ξέρω κάποια βασικά πράγματα . Γέλαω που οι φίλες μου με βάζουν να τους βοηθήσω με διάφορα όπως να τους φτιάξω email, λογαριασμούς facebook κτλ. Αν βοηθήσεις μια φορά μετά την έχεις πατήσει. Πήγα στο εργασιακό χώρο μιας φίλης και της είπα μιας και έχει κομπιούτερ τώρα να βάλει msn να τα λέμε. Της έφτιαξα email και μετά msn. Την άλλη μέρα μια άλλη φίλη μας ήθελε και εκείνη .Μετά από λίγες μέρες άρχισε να παίρνει τηλεφωνά για το παραμικρό. Παραδείγματος χάρη… δεν μπορώ να μπω στο μσν,…. το κομπιούτερ δεν έχει ιντερνέτ ….γιατί δεν τυπώνει ο εκτυπωτής ….και αν είμαι εκεί και της ζητήσουν πληροφορίες λέει η Μούσα θα ξέρει. Μέχρι στιγμής έχω φτιάξει πάνω από 20 email και αλλά τόσα facebook για αλλά άτομα. Προχθές ένα παιδί είχε το θάρρος να χτυπήσει την πόρτα μου για να του φτιάξω facebook.
Από την άλλη μεριά ο κάλος μου φίλος Πριχτης με βρίζει συνεχεία . Δεν έχει καθόλου υπομονή. Επειδή για εκείνον είναι εύκολα , νομίζει ότι οι υπόλοιπη πρέπει να τα καταλαβαίνουμε με την πρώτη. Με λέει ξανθιά και έχει απόλυτο δίκιο. Όποτε είμαι κάπου στην μέση. Από τις φίλες μου ξέρω περισσότερα και λιγότερα από το Πριχτη. Για τις φίλες μου είμαι λίγο πιο έξυπνη σε αυτό το τομέα και ηλίθια για τον Πριχτη. Άρα είμαι μια μετρία και μια και η ζωή όλη είναι μια μετριότητα …είμαι σε καλό δρόμο.

4 comments:

  1. Prixtis@ ..apo sena mallon tha aspriso suntoma... opote oi ksanthes rizes den tha fainonte...

    ReplyDelete
  2. Δεν κατάλαβα ποιο το πρόβλημα του κόσμου με το ξανθό μαλλί!! Τς τς τς. Την περασμένη βδομάδα γνώρισα μια κοπέλα και μου είπε ότι δεν περίμενε ποτέ ότι εγώ είμαι ξανθή και μάλιστα φυσική!! Ήταν κοπλιμέντο;; :)

    ReplyDelete