Sunday, March 21, 2010

Ζήλεια , Ψώρα σε πηρέ η Κατηφόρα…..

Κυριακή σήμερα ,αργία ,γιορτή και σχολή να είναι η εβδομάδα όλη.
Νιώθω σαν να με πάτησε τρένο… με το κουταλάκι με μαζεύω σήμερα. Ευτυχώς που έχω δουλειά και σέρνομαι στο φώς του ήλιου. Το τελευταίο καιρό βγαίνω έξω και νιώθω ότι θα καώ σαν βρικόλακας, ειδικά όταν έχει ήλιο . Σήμερα που λες έχει μια λιακάδα από αυτές που είναι ωραίες να πας στην παραλία και να λιαστής σε κανένα παραλιακό καφέ για φραπέδες και καλή παρέα και μετά παραδίπλα για ψαράκι , μεζεδάκια και πολύ ούζο.

Τις Κυριακές όταν οι άλλοι κάθονται εγώ δουλεύω.. κουραστικά δηλαδή από την πολύ δουλειά lol…γκρινιάζω….έτσι για να λέμε τώρα. Κάνω μαθήματα ζωγραφικής σε παιδιά και κάθε φορά περνώ όλα τα συναισθήματα, λύπη, χαρά, να τραβώ το μαλλί μού τρίχα τρίχα. Ποτέ με κάνουν περήφανη και ποτέ με κάνουν να νιώθω άχρηστη τέλειος. Aχρηστη μάλλον νιωθω συχνα.

Γενικά η ζωή μου δεν μου αρέσει καθόλου αλλά δεν κάνω τίποτα για να την αλλάξω . Κάθομαι στην μέση του πελάγους αγκαλιά με ένα κούτσουρο και περιμένω… τι άραγε. Για να κολυμπήσω στην στεριά δεν λέω να αξιωθώ. Να πνίγω δεν λέω επίσης απλός κάθομαι και περιμένω το πλοίο που ίσως περάσει η τον από μηχανής θεό να με σώσει. Η θεά Αθηνά μου λέει κούνα τα χεριά σου και κολύμπα στην στεριά και εγώ θα σε βοηθήσω αλλά εγώ τίποτα.. την αγνοώ τέλειος.

Γιατί στεναχωρήθηκα σήμερα. Βλακείες.. είδα μια συμμαθήτρια ψήλη κούκλα όπως και στο λύκειο .. κοιτά να δεις στο ύψος να την φτάσεις δεν μπορείς όταν ο θεός μοίραζε ύψος εσύ κρατούσες ομπρέλα αλλά από σώμα και μαλλί και αλλά θα μπορούσες να την φτάσεις, άλλωστε έχεις καλύτερο πρόσωπο από αυτή. Είχε κοιλίτσα μάλλον στον 6 μήνα είναι … γκρινιάζεις.. ας έβρισκες και εσύ κάποιον και όχι να κάνεις την δύστροπη και στριμμένη με το να σου ξινίζει το κάθε τι. Ο σύζυγος ένα κούκλος και με πολύ καλή καριέρα….. καλά να πάθεις ας ήξερες καλύτερα να μην ακυρώνεις άτομα … εκείνη επίσης με καριέρα λαμπρή… βλαμμένο όταν είχε ευκαιρίες τις πάταγες για να είσαι καλή με την οικογένεια, καλά να πάθεις ζωών. Δεν σου τυχαίνει συχνά να σου ζητήσει καθηγητής να συνεργαστείτε για εγκαταστάσεις στην ΝΥ.

Πώς να μην στεναχωρηθώ και θυμώσω με τον εαυτό μου. Είναι ανεπίτρεπτο να ζηλεύεις άλλους ανθρώπους όταν εσύ τα έκανες σκάτα από μονή σου. ΕΣΥ φταις που η ζωή σου είναι άδεια , ασήμαντη και πολύ σου είναι που κρατάς χώρο και μολύνεις αύτη την γη. Κρίμα που ο Καιάδας είναι κλειστός για να με ρίξω μέσα να τελειώνουμε.. Ήρθε η άνοιξη και εγώ ακόμα είμαι στον βαρύ χειμώνα .

1 comment:

  1. Βρε Μούσα τι είναι αυτά που λες;; Δεν λέω, υπάρχουν και καλύτερα αλλά ΠΑΝΤΑ υπάρχουν και χειρότερα!! Σκέψου το λίγο...!
    Έρχεται το καλοκαίρι γλυκιά μου, it's just around the corner και όλα θα είναι καλύτερα για όλους μας, είμαι σίγουρη!!

    ReplyDelete