Sunday, July 4, 2010

Τρελαίνομαι ……

Τρελαίνομαι ……
Μια κρυώνω …
μια ζεσταίνομαι……
που λέει και το τραγούδι

Αυτό το βιντεακι τα λέει καλύτερα από τη εγώ. Τα εκφράζει όλα… το πως νοιώθω τελευταία.




Λατρεύω το Χατζιγιαννη και κύριος το τραγούδι <Μοιάζουμε >. Μου αρέσουν όλα του τα τραγούδια και λίγο πολύ τα ξέρω . Με την φωνή του ταξιδεύεις . Μου έκανε φοβερή εντυπώσει όταν το είδα ζωντανά σε συναυλία και η φωνή του ήταν σαν άκουγες το cd. Έχω πάει σε πολλές συναυλίες και έχω απογοητευτεί με τους τραγουδιστές που ακούγονται τόσο διαφορετικά από το κοντά.



Τώρα για το αλλά λέω ,αλλά κάνω, αλλά εννοώ… εεε φάση είναι
Θα την περάσω και αύτη όπως πάντα
Και πάνω από όλα
Θα ΖΗΣΩ…

1 comment:

  1. Πήγα στην πρώτη πρώτη συναυλία που τραγούδησε ο Χατζηγιάννης όταν ήταν μαθητής αυτός κι εγώ πολύ μικρότερη στο σχολείο. Ένα σπυριάρικο αγόρι με φωνή όπως και τωρά, ίδια με τα cd του!

    ReplyDelete