Wednesday, September 8, 2010

Η Τρύπια Δεκάρα

Είμαι λάτρεις παλιών αντικείμενων και γενικά συλλέγω νομίσματα. Την συλλογή μου με τα παλιά αντικείμενα την ξεκίνησα στα 5 μου όταν ήρθα στην Ελλάδα . Της γιαγιάς το σπίτι ήταν μια πανδαισία για μένα που είχα μάθει να παίζω μέσα στο σπίτι η έξω στο γρασίδι με την επιτηρήσει κάποιου ενήλικα . Στης γιαγιάς το σπίτι μπορούσα να πάω παντού μονή μου. Γύρω υπήρχαν πολλά παλιά κτίρια και ήταν τρελά να παίζεις το μικρό εξερευνητή. Σκάβοντας σε μια γωνία βρήκα ένα τεράστιο κλειδί . Από τότε έχω συλλέξει γύρω στα 30 τα οποία έχω βρει εκεί τριγύρω. Αργότερα κάτω από μια ελιά βρήκα κάτι χάλκινα κέρματα του 1800 +.

Το πιο αγαπημένο μου είναι αυτό που βρήκα στα 10 μου μέσα σε ένα μισό γκρεμισμένο τοίχο διπλά από ένα ρέμα στην μέση του πουθενά . Ένα νόμισμα χάλκινο από την Αργεντινή του 1880. Έβαλα την φαντασία μου να οργιάσει στο πως βρέθηκε σε ένα χωριουδάκι της Ελλάδας . Για μένα ήταν ένα μικρός θησαυρός . Σε όποιο μεγάλο και να το έδειξα τότε μου έδινα κέρματα και κεράσματα για να τους το δώσω . Δεν το έδωσα . Τελικά βρήκα την άξια του. Αξίζεις 9 δολάρια στο e bay αλλά μένα είναι ανεκτίμητο .
Έχω και πολλές τρύπιες δεκάρες και πριν καμία εβδομάδα τις χάζευα .

Ίσως γι'αυτο να πρωταγωνίστησε στο ύπνο μου. Σήμερα είδα ένα παράξενο όνειρο
Ήμουν σε ένα σπίτι ξένο ξαπλωμένη σε κρεβάτι με λευκά σεντόνια . Είχε πολύ κόσμο εκεί ήταν και ο Σ εκεί . Τον πείραζα για κάτι και τον είχα τσαντίσει ως συνήθως . Μάλλον ήταν το σπίτι του. Μετά το μάτι μου εστιάζει σε μια σακούλα με νομίσματα και μέσα βλέπω μια τρύπια δεκάρα την παίρνω και την κοιτώ καλύτερα. Το κέρμα πάνω λέει μια ημερομηνία μια χρονολογία και μια επέτειο. Περιμένω να δω το Σ για να του ζητήσω αν μπορώ να την πάρω την τρύπια δεκάρα για να την βάλω στην συλλογή μου .Την σφίγγω στην χούφτα μου καλά . Ένας γκριζομάλλης κύριος μπαίνει στο δωμάτιο και μετά ξυπνάω. Το παράξενο είναι ότι η χούφτα μου ήταν κλειστή σαν να κραταγα κάτι όταν ξύπνησα και μου έκανε τόσο εντυπώσει.

Βεβαία καμία δεκάρα δεν ήταν μέσα. : P Οι αριθμοί και η κλειστή χούφτα μου κίνησαν την περιέργεια τόσο ώστε να το γράψω. Φυσικά κάνεις δεν πρόκειται να μου πει τι μπορεί να σημαίνει… άρα θα μείνω με την απορία… o well

No comments:

Post a Comment