Tuesday, August 31, 2010

Έρωτας είναι η αίτια?

Χάζευα μια σειρά και το επεισόδιο είχε θέμα τον ερώτα .Eνα ζευγάρι είναι παντρεμένο 50 χρόνια και ο άντρας θυμάται τι φορούσε η γυναίκα του την πρώτη μέρα πού γνωριστήκαν. Ένα ζευγάρι νέων έχει την ιδία απορία. Λέει η κοπέλα στο νεαρό -τι φορούσα όταν πρωτογνωριστήκαμε και εκείνος της απαντά με λεπτομέρεια . Εκείνη του λέει -πως γίνετε και αυτός της λέει ότι την αγαπά ( φράση που εγώ βγάζω καντήλες όταν την ακούω δηλαδή)

Η ερώτηση είναι... Εγώ γιατί θυμάμαι μετά από 10 χρόνια τι φορούσε και πολλές αλλες λεπτομέρειες για την πρώτη φορά που είδα ένα άτομο. ΕΕΕ γιατί?
Έρωτας παντός δεν ήταν η αίτια . Τι ήταν αυτό που πάγωσε στην μνήμη μου την εικόνα . Η φωτογραφική μου μνήμη η κάτι άλλο που δεν μπορώ να εξηγήσω
Μάλλον θα μου μείνει η απορία και το συμπά δεν πρόκειται μάλλον να μου τη λύσει.

No comments:

Post a Comment