Friday, September 30, 2011

Brain on fire.

Σήμερα συστήθηκα με το κρεβάτι μου μεσημεριάτικα. Συμβαίνει σπάνια και σημαίνει ότι κάτι έχω. Στην αρχή λαιμός μετά μύτη και μετά σαν να θολώνουν τα μάτια. Πως μπορώ κάθε φορά να ανεβάζω 40 πυρετό και να μην το παίρνω είδηση μέχρι να παει σαράντα δεν έχω ιδέα. Τώρα που σας γράφω το έχω κατεβάσει 39 . Μες την έμπνευση και στο κακό είμαι. Να μην είχα την σιχαμένη την μύτη να τρέχει θα ήταν όλα τέλεια

Εγώ στο πυρετό παιδία έχω κάτι εμπνεύσεις μούρλια Στο προηγούμενο μου πυρετό πέρσι. έβγαλα σκίτσα για 4 πίνακες . μέχρι τώρα έχω βγάλει 3 σκίτσα . έχει πολύ γέλιο πως μέσα στην ζάλη μπορείς να σου φανεί τέλειο η ύφανση του πουλόβερ που έχεις πετάξει στην καρεκλά η το φως στο ταβάνι και οι σκιές που κάνει πάνω στο ξύλινο γεμάτο ρόζους ταβάνι. Μοιάζει με καφέ ουρανό γεμάτο πλανήτες που περιστρέφονται γύρω από το φως/ηλιο. Δεν έχω το θεό μου όμως , έχω παει πολλές φορές σε παρουσιάσεις εργασιών έτσι και έχω τρομάξει κόσμο συνήθως σε αυτούς που το έχω πει οι άλλοι με βρίσκουν απλώς ροδαλή, με μύτη τούμπανο και λιγόλογη κάτι πολύ σπάνιο για μένα. Μπορεί η γλώσσα κόμπος αλλά ο εγκέφαλος στροφαρει σε ιλιγγιώδες ταχύτητες,

Επισκευάζω το studio μου και μέσα στο 40 πυρετό ο εγκέφαλος έκανε καινούργιο πρόγραμμα όλο αναβαθμίσεις μου είναι. Έβλεπα 3d interior design program. Ο χώρος περιστρέφονταν στο μυαλό μου σαν εικόνα σε Η/Υ και εγώ τοποθετούσα και αφαιρούσα έπιπλα γλάστρες χαλιά έργα και σύνεργα. Τέλειο ήταν έλυσα όλα μου τα προβλήματα.

Ελπίζω να μου μείνει αυτή η αναβάθμιση γιατί συνήθως βλέπω νεκρούς και ζωντανούς να κάνουν βόλτες στο δωμάτιο μου. Κρίμα που κανείς τους δεν μπόρεσε να μου φέρει κανένα ποτήρι νερό. Άχρηστες οι σημερινές παραστήσεις και δεν τους φτιάχνουν όπως κάποτε που τους έκανα μύθους. Καλές εποχές.

Φαντάζομαι ότι έτσι λειτουργεί ο εγκέφαλος στο πολύ αλκοόλ και στα ναρκωτικά ... φαντάζομαι και τα ψυχοφάρμακα κάνουν και αυτά τέτοια νάζια.

Αν από τα παραπάνω δεν καταλάβατε τίποτα ... ζήτω συγνώμη αλλά αυτό το μυαλό είναι on fever και αύριο η θα Γέλα με το προϊών και θα λεω τη βλακείες λεω η θα ψάχνω στο τρόπο πως να το σβήσω από δω

Άσα θερμά ευχαριστώ στο καλό μου φίλο που μου χάρισε αυτό το laptop και μπορώ και σας πρήζω από τον τόπο του εγκλήματος.... λολ τα παράπονα σε αυτόν

2 comments:

  1. Εμμ..όντως λίγο ασυνάρτητα αυτά που γράφεις..:) Περαστικά!!

    ReplyDelete