Friday, December 4, 2020

Honey im Back...

Μπήκα μετά από πολλά χρόνια γιατί βασικά με αύτη την υπέροχη καραντίνα έχω σκύλο βαρεθεί την ζωή μου.

 Με πήρε μια ώρα μέχρι το σύστημα να με αφήσει να ξαναμπώ… ήταν πολύ σκονισμένες οι κλειδαριές εδώ….

 Διάβασα και αρκετούς που παρακολουθούσα εδώ και χάρηκα που έχουν  αλλάξει τόσο.. εγώ βασικά τόσα χρονιά μετα … το κείμενο στο προφίλ μου με εκφράζει τελείως …. Έχω μια σταθερότητα δεν μπορώ να πω… γεράζω σαν το παλιό καλό κρασί στο ίδιο βαρέλι…

 Δεν ξέρω ποσό θα κάτσω… γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν τα πάω καλά με το γράψιμο. Μου παίρνει πολύ ώρα να το φτιάξω όσο καλυτέρα μπορώ χωρίς να βγάζω μάτι με τα λάθη μου και γιαυτο το παρατάω ...δεν έχω συνοχή , κάνω ορθογραφικά, τονικά και πολλά συντακτικά λάθη… αλλα θα τα παραβλέψω…ζητώ συγνώμη  προκαταβολικά….

No comments:

Post a Comment