Sunday, December 28, 2014

Ο Εφιάλτης


Από το πρωί στην τν παίζει το χειρότερο σενάριο που έχω σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί να συμβεί καθώς ταξιδεύεις με πλοίο. Ενώ έχω ταξιδέψει πολλές φόρες με αεροπλάνο , με πλοίο  μονό με φερι  μια διαδρομή που αν την κάνω οδικά είναι 1 ώρα παραπάνω .  Η απόσταση είναι τόσο μικρή  που μπορείς να πας άνετα κολυμπώντας απέναντι. Παρόλο ότι είμαι ιχθείς,  είμαι υδρόφοβη. Όταν ήμουν μικρή και είχα αχνός το βραδύ έβλεπα  στον ύπνο ότι ήμουν σε παραλία και ένα τεράστιο κύμα με παρέσερνε και με έπνιγε. Αυτό το όνειρο το έβλεπα  έως τα 25 μου.

Πριν 4 χρόνια ένας κάλος μου φίλος  καπετάνιος έπιασε δουλεία  σε πλοίο  επιβατικό που κάνει δρομολόγιο Πάτρα - Πριντεσι . Μου λέει ξέρεις τι θα είναι ωραίο για να  ξεσκάσεις δυο μέρες να έρθεις μαζί μου σε ένα δρομολόγιο.  Η ιδέα  ήταν τελεία  αν δεν είχε το πλοίο  μέσα. Όποτε αρνήθηκα ευγενικά. Καλά μου λέει μπαίνεις σε αεροπλάνο  για υπερατλαντικό ταξίδι   πάνω από 10 ώρες και δεν μπαίνεις σε πλοίο. Από το αεροπλάνο δεν γλιτώνεις από το πλοίο γλιτώνεις. Και εκεί εγώ του απάντησα το εφιαλτικό μου σενάριο .  Να είσαι σε πλοίο που έχει πιάσει φωτιά να έχουν ανοίξει οι ασκοί του Αίολου με πολλά μποφόρ και να βρέχει τόσο που  να νομίζεις ότι είσαι στο βυθό.  Τρία στοιχειά της φύσης να θέλουν να σε καταπιούν. Το αεροπλάνο είναι μια και έξω . Το πλοίο βασανίζει πόσο μάλλον σε αυτή την περίπτωση που αν δε  καείς, πνίγεις και πας από πνευμονία .  Το αχνός και ο  φόβος  θα σε πεθάνει  μέχρι να βγεις στην στεριά σώος.

  Σήμερα το μεσημέρι ο καπετάνιος φίλος μου  με πηρέ τηλέφωνο να μου πει ότι είναι  καλά  και για να με αποκαλέσει ευφάνταστη γρουσούζα με χρόνο καθυστέρηση.

Ελπίζω όλα να πάνε καλά  με την διασώσεις τους . Είμαι σίγουρη ότι θα χρειαστούν πολύ ψυχοθεραπεία  για να συνέρθουν  . Η φωτιά από μονή της είναι τρομακτική  πόσο μάλλον να την συνδύασεις με θάλασσα και ακραία καιρικά φαινόμενα , παγιδευμένοι πάνω σε ένα ακυβέρνητο καρυδότσουφλο. Σήμερα μεγαλουργεί  το πυρ , η θάλασσα , και το ανθρώπινο  λάθος. Μπορεί να είναι και χέρι…. Θα μάθουμε…..

No comments:

Post a Comment