Wednesday, December 2, 2009

Οι Βlog-φαγοι

Wow... Ειμαι και εγω μια blogger! Το ειδα πρωτη φορα στον Αντεννα το litsa.com και ζηλεψα. Θελω και εγω ειπα να λεω το πονο μου και να που τωρα εχω και εγω. Επιτελους θα μαθω να γραφω ελληνικα, σαν τη χελωνα φυσικα. Τους τονους τους εχω στειλει φανταρους. Ναι, ναι, καπου εκει στα συνορα Να τα φιλαει καποιος και αυτα τα φουκαριαρικα τα συνορα.
Πωπω μανια με τα blogς. Ακομη και η γιαγια μου εχει. Αμ τι νομιζετε, η τριτη ηλικια ειναι πιο προχωρημενοι απο εμας τα νιατα. Τα νιατα της μουχλας βασικα. Καφεδακι, τσαρκα και καημος. Καθε μερα γκρινιαζω για τα παντα, για το τι δεν εχω και πως δεν ευχαριστιεμαι με αυτα που εχω. Oι προηγουμενες γενιες ευχαριστιοντουσαν με το τι ειχαν, που δεν ηταν τιποτα, κι ομως ελεγαν ευχαριστω καθε μερα.
Αραγε μηπως καταντησαμε σε ενα καιρο ειρηνης να εχουμε πολεμο με τον εαυτο μας γιατι δεν εχουμε τιποτα αλλο να κανουμε; Μαλλον τα πραγματα ειναι ετσι. Eχω μια φιλη φαρμακοποιο και μου ελεγε της προαλλες οτι οι μισοι κατοικοι της εδω γυρω περιοχης παιρνουν φαρμακα με κοκκινη γραμμη, δηλαδη ηρεμιστικα! Πριν απο 40 χρονια ποσα ατομα περνανε ψυχοφαρμακα και αλλα τετοια ηρεμιστικα; Κανεις, ή μαλλον ενας που θα ηταν σιγουρα δαχτυλοδειχτουμενος και παρασημοφορεμενος ως ο τρελος του χωριου.

Ναι κυριες και κυριοι καποτε υπαρχαν χωρια και η Αθηνα ηταν και αυτη ενα μεγαλοχωρι. Αυτο πριν κανουν την καθοδο ολοι οι χωριατες που μεσα σε λιγα χρονια εγιναν πρωτευουσιανοι. Αλλη φορα για αυτο, αν και δεν εχω πολλα να πω για τη γουνα τους.

Αλλα το θεμα μας ειναι οτι τα νιατα της μουχλας το ριξανε στα blogs μπας και τους ακουσει κανεις. Δηλαδη ποιος να τους ακουσει; Δεν θα πω στην Ελλαδα ζειτε. Ειναι γενικο το κακο. Οι κυβερνησεις σε αγνοουν, αρα τα νιατα καινε την Αθηνα κάθε τοσο και λιγακι.
Ο θεσμος της οικογενεια εχει διαλυθει. Αρα αν ζεις ή αν πεθανεις (σε ενα φλαμεγκο απανω) η οικογενεια δεν θα το παρει χαμπαρι. Τρεχουν ολοι να ενισχυσουν τις καταναλωτικες σου αναγκες ξεχνοντας τις ψυχικες αναγκες.

Η καριερα παει εξω απο το παραθυρο. Τι και αν εχεις μια τεραστια συλογη από πτυχια γλωσσων Β.Α, Μαστερ και Δοχτορα. Αχρηστα αυτα εδω. Ολοι σου λενε μπες στο δημοσιο, πιασε το παπα απο τα γενια, γερασε συντομα και παρε συνταξη απο το δημοσιο.

Τι ωραιο ονειρο! Κριμα που οταν φτανεις στα 65 τα τρως στους γιατρους και στη κασα. Εκει τουλαχιστον ησυχαζεις. Βεβαια αν εισαι νεος κατω των 25 και Εμο ονειρευεσαι μια κασα για να κοιμασαι. Καταλληλα διακοσμημενη με αραχνες και αλλα gothic στoιχεια που ειναι IN. Oποτε σαν νιατο των 700σιων ή σε Εμο κατασταση, νιατο εξοργιομενο μπαινεις σε chat rooms και αλλα τετοια και ψαχνεσαι. Πολλη μοναξια, τοση ωστε να σε κανει να την βρισκεις με το κομπιουτερ σου. Πριν 40 χρονια σφιζανε τα χορευταρια απο κοσμο και ζωντανη μουσικη, χορευνε ξυπολητη και με αδειο στομαχι. Τωρα διασκεδαζεις μπροστα απο ένα pc, σε ενα ιντερνετ καφε με ενα ποτο στο ενα χερι και με το αλλο να δαχτυλογραφεις. Στελνεις μια καταιγιδα απο μηνυματα στην ομορφη Roz Gatoula, ετων 20 ψηλη κορμαρα , ξανθια αιθερια υπαρξη. Φυσικα απο την άλλη γραμμη ειναι μια κοντη χοντρη 35αρα. Εσυ φυσικα παρουσιαζεσαι ενας αντρας 30ρης ψηλος με κοιλιακους και πολυ μαλλι, ενω στα αληθεια εισαι φαλακρος, κοντος και με μια μπυροκοιλια ΝΑ!
Οποτε το συμπερασμα είναι ότι ειμαστε η γενια του ιντερνετ και του blog γιατι η πολλη μοναξια μας εχει αλλαξει τα φωτα!

1 comment:

  1. :-)) καλωσόρισες λοιπόν στην μπλοκόσφαιρα κι ελπίζω η φωνή σου να ακουστεί! Τουλάχιστον ακούστηκε εδώ, στο Σουλτανάτο του Ομάν!! Χαιρετισμούς και καλή συνέχεια

    ReplyDelete