Sunday, January 17, 2010

Οι Οικογένεια Βλάπτει Σοβαρά την Υγεία

Τίτλος από τηλεοπτική σειρά του μέγα που δεν την έχω δει καν αλλά το ζω στην δική μου οικογένεια.

Από πού να αρχίσω. Μερικές οικογένειες είναι παραδοσιακές , άλλες μοντέρνες και άλλες τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Η δική μου είναι η τρίτη, τέλειος για δέσιμο δηλαδή.

Χωρίζετε από τους φτωχούς της οικογενείας , εγώ δηλαδή, τους μικροαστούς και τους αριστοκράτες νεόπλουτους . Ξέρεις εκείνους που ξεκίνησαν από τα σκατα, έπιασαν λεφτά και αμέσως γινανε αριστοκράτες. Αυτοί είναι οι κύριοι πρωταγωνιστές στης ιστορίες μου γιατί βλέπεις εκείνοι ζουν την δυναστεία τους σε όλο το μεγαλείο. Η ζωή τους ένα δράμα με λεφτά

Να σας τους συστήσω
Ο επικεφαλής της οικογενείας βασίλισσα Ελισάβετ, φτωχή πλην τίμια παντρεύτηκε φτωχό πλην τίμιο δουλευταρά που αργότερα έκανα πολλά χρήματα και την έκανε από πλύστρα βασίλισσα. Κατά καιρούς παίρνει διάφορους τίτλους ευγενείας , όπως Στρατηγός , Cruela De Vil και κατοικίδιων όπως Σκύλα. Κάτι που κατά την άποψη μου είναι άδικο γιατί οι σκυλίτσες είναι ωραία και πιστά πλάσματα. Συνήθως φωνάζουν αλλά δεν δαγκώνουν και αν το κάνουν έχουν καλό λόγο .

Ο Ευνούχος ,ο πιστός αυλικός της βασίλισσα, στα νιάτα του κατάφερε να ξένο φάει λίγο αλλά το λουρί ήταν μικρό και δεν το διασκέδασε και πολύ. Εχει χάσει από καιρό τα μπαλάκια του που τα φορά η βασίλισσα Ελισάβετ για σκουλαρίκια.

Παιδια δυο και τα δύο με ερωτικά δράματα. Ο Τ –Βone με ερωτικά τρίγωνα τετράγωνα και η Σαπφώ με δράματα της αντίπερα όχθης και ακόμα στην ντουλάπα κλεισμένα. Χρήμα ίσον δυναστεία και η πραγματικότητα ξεπερνά την φαντασία τέλειος.

Εγώ μάλλον ως φτωχό και ορφανό μάλλον για Σταχτοπούτα θα με πω , έτσι με έλεγε ο Ατσαλάκωτος κύριος Μ. Η Σταχτοπούτα που δεν ψάχνει για πρίγκιπα γιατί ξέρει ότι δεν υπάρχει, τον πάτησε το τρένο. Διατηρεί στάση αφοσιώσεις στην απαράδεκτη οικογένεια της και δείχνει τα δόντια της στους ξένους. Ε βεβαία,όπου μπορείς κάνεις δαγκώνει.

Ο ατσαλάκωτος κύριος Μ φίλος του Τ-bone. Εργένης που ψάχνει την τελεία γυναικά και βγαίνει με ότι σκουπίδι κυκλοφορεί.

Η Lady T η Σαμανθα του δικό μου Sex and the Σπίτι και κύρια πρωταγωνίστρια στα ερωτικά τρίγωνα τετράγωνα.
Αυτοί είναι και θα τους δείτε παρακάτω.

Οι οικογένεια μου πραγματικά βλάπτει την υγεία μου και κύριος την ψυχική που μου την έχει κάνει κουρέλια. Βλέπεις οι νεόπλουτοι νομίζουν ότι με το χρήμα αγοράζουν τα πάντα. Φυσικά και μπορούν δεν λέω . Αγοράζουν το γλείψιμο και αυτό τους είναι αρκετό γιατί ξέρουν καλά ότι δεν αξίζουν τίποτα περισσότερο και δεν μπορούν να έχουν κάτι άλλο περα από αυτό.

No comments:

Post a Comment