Saturday, December 6, 2014

Η κιβωτός της Μούσας


Το studio μου το έχω καταντήσει σε  κιβωτό του Νώε . Όλα τα έχει ο μπαξές  μονό τέχνη δεν έχει. Βασικά κτηνίατρος έπρεπε να γίνω  όχι εικαστικός.  Μπήκα πριν λίγο στο studio όχι  για δημιουργήσω κάτι από τις τρελέ ιδέες που έχω τελευταία αλλά να προσθέσω στην κιβωτό μου άλλο ένα ζωντανό. Ένα γατάκι  που βρήκα κάτω από ένα αυτοκίνητο  σε ένα δρόμο με πολύ κυκλοφορία . Σίγουρα αύριο θα το έβρισκα πατημένο  και επειδή δεν αντέχω  τέτοιες συγκίνησης  το πήρα σπίτι. Ακόμα κλαίω ένα μικρό κουτάβι που βρήκα σε αυτό το δρόμο και δεν το πήρα. Πίστευα ότι κάποιο από τα παιδάκια  θα το μάζευε. Την άλλη μέρα το βρήκα  ένα με το δρόμο και ακόμα το έχω τύψεις.
 Πριν μια εβδομάδα βρήκα στο χωράφι μου μια πάπια  ξεπουπουλιασμένη  και τραυματισμένη πολύ. Την έχω κάνει τουρσί στο betadin .Δείχνει ότι θα ζήσει  και  άρχισε να κουνα  το κεφάλι  τη και να τρώει χωρίς βοήθεια. Αυτή είναι η κουτά νοσοκομειακό κρεβάτι Νο1. Διπλά ακριβώς είναι η κουτά Νο2 με μια γαλόπουλα 8 κιλών . Είναι παράλυτη ένα μηνά τώρα και δεν  τους αφήνω να την σφάξουν, την λυπαμε. Χαζά πουλιά οι γαλοπούλες . Κάθε φορά που με βλέπει περιμένει  λιχουδιές  . Νομίζω πως έχει παχύνει κι άλλο. Η κουτά Νο3 έχει δυο γατάκια, δυο μηνών  που τα βρήκα  σε μια πλαστική σακούλα  πετάμε στο κάδο όταν πήγα να πετάξω τα σκουπίδια , Τα γατάκια ήταν 2 με 3 ήμερων. Στην αρχή τα τάισα με το μπιμπερό  μετά  κατάφερα την γάτα μου να τα υιοθέτηση μια και τα δικής της είναι μεγάλα πια.
Ποιο κει υπάρχει ένα  αυτοσχέδιο κλουβί με σύρμα . Ενα από τα κουνελάκια είχε θέμα με το μάτι του πριν 4 μήνες το πήρα για να το περιποιηθώ και έχω ξεχάσει να το γυρίσω πίσω.
Έχω  βάλει και την σκυλίτσα μου  γιατί το τέρας την μάσησε λίγο με αποτέλεσμα να τις σπάσει τα μπροστινά δόντια . Το τερας είναι ένας αδεσποτο σκυλος που εχω μαζεψει και το εχω ονομασει Μπεν. Δυστηχος μου εχει βγει ακρως ζηλιαρης  και αμα παω να χαιδεψω άλλο ζωντανο  το τσακιζει. Αν κανεις εχει καμια συμβουλη για το πώς να το κοψω αυτό το σηνηθειο να μου πει.
Βασικα τωρα που το σκεφτομαι  μεσα και εξω από το σπιτι μου υπαρχουν πολλα ζωα. Μεσα είναι κιβωτος και εξω είναι ζωολογικος

No comments:

Post a Comment