Wednesday, December 10, 2014

Οι Νέες Περιπέτειες της Ρ


Καιρό έχω να γράψω για την φρενοβλαβής οικογένεια μου. Έτσι με  ερέθισμα από το αγαπητό μας φάτσα μπουκ  που αυτές την μέρες  γίνεται ένας κακός χαμός είπα και εγώ να κάνω λίγο κουτσομπολιό. Με την οικογένεια μου έχω να μιλήσω εδώ και 4 χρόνια αλλά κάνεις τους δεν με έχει διαγράψει από το φβ. Έτσι μπορώ και βλέπω τι γίνετε  με αυτούς και να μαθαίνω νέα. Το Φεβρουάριο του ΄10 έγραψα την ιστορία του Κ και της Ρ που έκλεισαν  10 χρόνια γάμου και πως κάνεις δεν το περίμενε  να αντέξουν τόσο. Τελικά ο γάμος διήρκησε 13  και ο χωρισμός τους στο φβ είναι κωμικοτραγικός. Δεν χρειάζεται να είσαι κοντά για να μαθαίνεις και από το φβ ξεκατινιαζοντε περίφημα . Οι αναρτήσεις με τα αισθήματα τους  και η φωτός τους  κόβουν ανάσα.  

Πριν μπω στο θέμα να σας ξαναθυμίσω η Ρ έμεινε από το Κ έγκυος στα 17   έκανα ένα κοριτσάκι,  τώρα είναι 19 , τα βρήκαν και τα ξανά χάλασαν κάποιες φόρες  μέχρι που παντρεύτηκα και έκανα και άλλο ένα τώρα είναι 12. Σε ένα από τους προ γάμου χωρισμούς τους ο λόγος  ήταν ένα τρίο περίεργο που είχαν κάνει  με μια άλλη κοπέλα την Α . Αυτή αποδεικτικέ ότι ήταν γκόμενα της Ρ για ένα μικρό διάστημα .  15 χρόνια  μετά το περιστατικό είχε ξεχαστεί  μέχρι που πριν τέσσερις μήνες βλέπω μια φώτο την Ρ με την Α να  φιλιούνται και από κάτω να λέει ότι είναι «ο έρωτας της ζωής της» μαζί με κάτι αλλά μελό τύπου «η μια και μοναδική», «το εταίρο μου ήμισυ» ,  «η αδέρφη  ψυχή». Ατάκες που πριν λίγο καιρό έγραφε για τον άντρα της .  Μάλλον έχει πολλές αδέρφες ψυχές και τις χρησιμοποίει ανάλογα την περίσταση. Δεν έχω κάτι με  την ομοφυλικες σχέσεις . Έχει τύχει αρκετές φόρες να ζηλέψω με την  καλή έννοια φίλους μου που έχουν ουσιαστικές σχέσεις  ανεξάρτητου φύλου. Η Ρ πάντως δεν είναι μια από αυτές . Δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω  είναι σαν εκείνα τα σκίτσα που γραφούν  «χωρίς λόγια.»

Η Ρ συναντήθηκε ξανά κατά τύχη με την Α  πριν 5 μήνες και  φούντωσε ο έρωτας . Ένα μηνά μετά  μάζεψε τα πράγματα της  και την μικρή της κόρη  και πήγε να μείνει με την αγαπημένη της.  Από την πρώτη μέρα άρχισαν οι φωτός να ανεβαίνουν συνέχεια . Η Ρ το έχει καταντήσει φωτορομάντζο και ο Κ στην μάχη έχει ρίχτει με την φωτός των υλικών αγαθών που παίρνει για να απαλύνει το πόνο του.  Η Ρ ξεκινά με αναρτήσεις τύπου «το μωρό μου, μου έφερε πρωινό στο κρεβάτι» και ο Κ λίγο μετά πετάξει φωτο την χαρλει του σε τοπίο και γράφει» βγήκα με την μπέμπα για καφέ, φύσαει το μωρό μου» και πάει λέγοντας όλη μέρα η φωτο κόντρα.

Έτσι γινόταν τώρα καιρό μέχρι που ο Κ μετά από 4 μήνες χωρισμού  βρήκε και αυτό μια πολύ γοητευτική  30αρα. Αν η Ρ είναι   με άριστα το 10 ,7 αυτή είναι 10αρι λατινα με τα όλα της. Η Ρ κάκιωσε και άρχισε το βρισιδι . Όλα ξεκίνησαν όταν ο Κ αποφάσισε να της δώσει ότι ακριβώς ζήταγε. Το διαζύγιο συναινετικό  και ότι ζήταγε από λεφτά και  σπίτια. Δεν τις αρέσει και έχει αρχίσει τα κατεβατά κείμενα  να κατηγορεί πόσο κακός πατέρας είναι , και ότι θα έπρεπε να ντρέπεται που βιάζετε να χωρίσει για να σπιτώσει  την γκόμενα.. Οι φίλες και συγγενείς τις γράφουν άπειρα σχόλια για  το πόσο συμφωνούν μαζί της .

Εγώ πάντως αναρωτιέμαι ίσως είμαι χαζή αλλά εκείνη που έφυγε  πρώτη  από το σπίτι με ένα ανήλικο και πήγε και έμεινε με την σύντροφο της είναι σωστή  και έχει το απυρόβλητο?. Πάντως η Ρ το έχει κάνει λαϊκό δικαστήριο και ποστάρει συνέχεια και το παραμικρό στο φβ για να σχολιάσουν. Την έχω ικανή να μαγνητοσκόπηση τηλεφωνική συνδιάλεξη για να  την βάλει προς βορά των φατσαμπουκο καρνάβαλων.

Δεν έχω καταλάβει γιατί  χρησιμοποιούν  έτσι  το μέσο  για να λύνουν τις διαφορές τους . Είναι ανάγκη να ξέρουμε όλοι τα ενδοοικογενειακά τους?  Θα μου πείτε και εσύ τι κάνεις τώρα το ίδιο δεν κάνεις . Η αλήθεια είναι πως ναι αλλά  είναι ανώνυμο  και εκτελεί χρέη ψυχανάλυσης. Άλλωστε ο κίτρινος τύπος έχει την πλακά του.

No comments:

Post a Comment